ایستگاه رهایی...دانشنامه آزاد

Daneshname Azad
ایستگاه رهایی...دانشنامه آزاد
آخرین مطالب
آخرین نظرات

متن آهنگ من خوبم از آروین الف

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ
ژ


من بدم باهام حرف نزن، من اینجا یه انگشت نَمام
من میشم الگوى خراب و بعد تو میسازى یه داستان برام
یه داستان از اون قبل ترهاش، 
فکر و بغض میدونى سخت بود شب هاش
یه داستان از من و زندگیم، چى میفهمى از من تو عوضى
بگو حاجیمون بچه پولداره، جیباش سرمایست، یَقَشَم میبست
بگو طرف یه آقازاده ست که رنگ غم ندیده، دنیاشم قشنگه
بگو داد بزن چى میفهمى تو؟!
من صبح تا شب سگ دو، شب تا صبح
رو دفترم چِت، آقام میگفت یکى باش ولى مثل یه لشکر باشو
مرد بودن رو یادشون بده، نَر دیگه تو جامِعَت پره
رو پات وایسا تحمل خوبه، بفهمون بهشون اگه نمیفهمنت
یاد میگیرى دنیا بگات داد
یه لبخند آروم لبات
یه چَپ نگاه به آسمون بنداز، داد بزن بگو زورت همینه ها !؟
اینجا دنیا قشنگ نیست
این آدم هاش هر روز رنگ عوض میکنن
شب رو تخت یه بغل گرم و صبح که شد میفهمى یه احمقى نه
یه فکر و تصمیم یه آدم قبل اینکه بفهمى یه دل داشته رفته
فرداشم یه توجیح مسخره صبح پاشد رفت رفت رفت رفت

کُرِس

من اینجا تنهام، آسمونم همرام
یه دنیا میسازم با تو تو شب هاش
یه تصویر از تو، میکشم تو دنیام
من اینجا تنهام، آسمونم همرام

ورس(٢)
من خوبم هم از تو هم از بیرون همه جوره رو پام وایسادم
لبخند رو صورتم هست هنوز، 
چند وقتى یه بارى یکم میخندم
رفقام همه دمشون گرم، 
یادشون رفت اسمم چى بود اصن ؟!
حالم بهم خورده از این داداش گفتناتون، 
نه صدام نزن
اونى هم که میگفت دوسم داره، اونور دنیا یه دنیایى داره
خبر خاصى ندارم ازش 
ولى خب شنیدم میگن عکساشون باحاله
تا دید یکم اوضاع خیتى شد 
گفت میرم سفر و برمیگردم خوب ؛ 
گفت میره واسه یه مدت کوتاه فک کنم تقریباً یه چند سالى شد
من خوبم این زخمام هم، 
کم کم خوب میشن و زود یادم میره
آسمونم سقفش نم میده، 
هرچى میپیچم هى سنگین تر میشه
فاصلم با خدام کم میشه، 
این چشمام خستس، سنگین تر میشه
یه جورایى انگار دلم تنگ میشه، 
این غروب لعنتى تموم نمیشه
یه نخ بهمن هنوز هست پیشت
توتونشو خالى کن بپیچ بعدیشه
یه پک دو پک آروم حل میشه
آروم رد میشه، زود تموم میشه
اینجا دنیا از عقب همچین محکم میزنه که دیگه پاهات شل میشه
پیش ما حاج آقا الکل ممنوع نیست
هرچى بود بزن هیچکى پشتت نیست

...

نویسنده تکست/سایت ایستگاه رهایی..بخش تکست اهنگ


کانال رو میتونین تو این آدرس مشاهده کنین:

telegram.me/rahayi_st

نظرات (۴)

عالی این اهنگ باش زندگی میکنیم
behtar az nemishe
alef 
omghe rap iran!!!
بهتر ازاین نمیشه چقدر سریع بعد از اومدن اهنگ متنو گذاشتید.......
عالییییییییییییه کل اینترنتو گشتم بالاخره تو سایت شما پیداش کردم
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی